Veelgestelde vragen

Verzenden en Bezorgen (4)

Wat is de levertijd?
Wij vinden het belangrijk dat u uw bestelling snel in huis heeft. Op werkdagen voor 17:00 uur besteld betekent dat het product dezelfde dag wordt verzonden. Voorwaarde is wel dat het product op voorraad is en u betaalt met iDEAL of Creditcard. Wij versturen uw bestelling via PostNL. Deze partij zorgt ervoor dat uw bestelling binnen 1 werkdag bij u bezorgd wordt.
Wat zijn de verzendkosten?
Hurom Benelux accepteert bestellingen vanuit de hele wereld. Bestellingen worden met PostNL verstuurd. De verzendkosten zijn als volgt en worden inclusief BTW in rekening gebracht: binnen Nederland en België geldt een gratis verzending vanaf € 75, -.

Voor andere EU landen gelden afwijkende tarieven:

Land Verzendkosten
Nederland € 15,00
België € 4,50
Duitsland € 15,00
Verenigd Koningkrijk € 15,00
Frankrijk € 20,00
Ierland € 27,00
Italië € 15,00
Spanje € 15,00
Zelf ophalen?
Natuurlijk kunt u uw bestelling ook zelf ophalen. Om u vervolgens zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn is het raadzaam vooraf telefonisch of via e-mail een afspraak te maken.
BTW en heffingen?
Geregistreerde bedrijven met een geldig BTW nummer uit de Europese Unie, met uitzondering van Nederland, hoeven geen Nederlandse BTW te betalen. Voordat de bestelling geplaatst wordt moet u eerst contact opnemen met Hurom Benelux. Wij kunnen achteraf de factuur niet meer aanpassen. Als het verzendadres buiten de Europese Unie is, moet u ook rekening houden met lokale regelingen. Invoerrechten, douanerechten of andere kosten, anders dan de verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Neem contact op met uw lokale autoriteiten voordat u een bestelling plaatst. Hurom Benelux kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor heffingen, belastingen, inbeslagname of welke andere overheidsmaatregel dan ook; directe of indirecte kosten hiermee verband houdend zullen niet vergoed worden en kunnen niet leiden tot enige andere claims.

Bestelling & Betaalmogelijkheden (7)

Een bestelling plaatsen
U kunt eenvoudig uw bestelling plaatsen door bij het desbetreffende product op “In Winkelwagen” te klikken. U controleert vervolgens uw bestelling en klikt op “Afrekenen”. U vult de gegevens in waarop de bestelling gefactureerd en bezorgd mag worden. U kiest vervolgens de verzend –en betaalmethode. Controleer vervolgens uw bestelling en klik op “Afrekenen”. U wordt nu doorverwezen naar de door uw gekozen betaalmethode om de betaling af te ronden.
Zelf overmaken

Wanneer u ervoor kiest om te betalen met vooruit betalen moet u het benodigde bedrag zelf op onze rekening overmaken. U ontvangt de betaalinstructies van onze betalingspartner per e-mail. Belangrijk! Bij het overmaken van het bedrag vragen wij u in de omschrijving het betalingskenmerk te vermelden. Dit betalingskenmerk kunt u terugvinden in uw bevestigingsemail. Wanneer het betalingskenmerk niet of onjuist wordt overgenomen, kan uw betaling niet verwerkt worden. Houdt er rekening mee dat een overschrijving in de regel circa 2 tot 3 werkdagen duurt. Wij doen onze best om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. Mocht u sneller willen bestellen dan adviseren wij u om te kiezen voor een andere betaalmethode.

Heeft u internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, SNS Bank, ING of Rabobank? Overweeg dan iDEAL, dit is een gratis betaalmethode waarbij u óók betaald via uw vertrouwde internetbankier-omgeving. Bij iDEAL weten we echter meteen of de betaling is goedgekeurd. Uw bestelling kan daarom direct verstuurd worden, mits deze voor 17:00 uur geplaatst is.

iDeal
Als u internetbankieren heeft kunt u direct gebruik maken van iDEAL, u hoeft zich hiervoor niet aan te melden. iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Controle en overzicht op de betaling
  • Bij Hurom Benelux is iDEAL gratis
Visa of Mastercard Creditcard
De eenvoudige manier van online shoppen: gemakkelijk, snel en betrouwbaar. Wanneer u ervoor kiest om met creditcard te betalen vragen we u om de volgende gegevens in te voeren:

  • Creditcard nummer
  • Vervaldatum
  • cvv2-code (verificatiecode)
  • Kaarthouder naam
Zodra u deze informatie heeft ingevoerd klikt u op de knop "Versturen" en wordt uw bestelling doorgegeven aan ons systeem. U zult zowel een bevestiging zien van uw bestelling op onze website als een email ontvangen waarin uw bestelling bevestigd wordt.
Waarom is er een verificatiecode?
Bij de verificatiecode (Card Validation Code) gaat het om het blokje met drie cijfers in het handtekeningenveld op de achterzijde van de creditcard. Deze extra vraag verzekerd u ervan dat de kaartgegevens niet kunnen worden misbruikt, dit nummer wordt namelijk nooit ergens afgedrukt. Door de verificatiecode is het zeker dat de kopende persoon ook daadwerkelijk in het bezit is van de creditcard en niet alleen een afschrift of kaartnummer heeft. Daarom zijn de drie cijfers ook niet opgeslagen in de magneetstrip van de kaart en zijn deze ook niet in het creditcardnummer terug te vinden.
Wanneer wordt het geld van uw creditcard afgeschreven?
Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd en op de knop "Versturen" heeft geklikt worden uw gegevens geverifieerd en wordt het bedrag van uw creditcardrekening naar onze rekening overgeboekt. De bestelling is hiermee in ons systeem verwerkt (dit duurt slechts enkele minuten).
Welke gegevens ontvangen wij omtrent uw bestelling?
Alleen de bank heeft toegang tot uw creditcardgegevens. Tijdens de transactie controleert MultiSafePay uw kaartnummer, de verificatiecode en uw adres. Wij krijgen vervolgens van MultiSafePay een elektronisch bericht of de bestelling kan worden uitgevoerd. Wanneer dit het geval is, krijgen wij de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Besteld(e) artikel(en)
Deze gegevens worden vanzelfsprekend ook door ons vertrouwelijk behandeld.

Garantie, retourneren & klachten (3)

Hoe zit het met garantie?

Bij Hurom Benelux staan we achter onze producten, onze service en de klant. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met uw bestelling, aarzelt u dan niet en neem direct contact op met Hurom Benelux.

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing, de duur van deze garantie staat bij elk product vermeldt. De door ons aangeboden fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen/of is wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Voordat u een artikel retour zendt dient u Hurom Benelux op de hoogte te brengen. Defect bij ontvangst? Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen u een passende oplossing bieden.

.
Retourbeleid?

In Nederland geldt een wettelijke vastgestelde zichttermijn van 14 werkdagen. Bij Hurom Benelux mag u 30 dagen nadenken over uw aankoop. Zo kunt u uitgebreid uw artikel uitpakken, bestuderen en ervaren of deze volledig naar wens is zoals dat in een fysieke winkel ook toegestaan is. Binnen deze 30 dagen kan de koper de bestelling zonder opgave van redenen retourneren. Deze termijn van 30 dagen start op de eerstvolgende dag na ontvangst van het product.

Voor het retourneren van uw artikel kunt u het wettelijk vastgestelde modelformulier in te vullen. U bent niet verplicht om dit formulier in te vullen. U kunt ook een e-mail sturen of bellen om uw retournering aan te melden. U ontvangt dan een retourlabel die u kunt gebruiken om uw artikel terug te sturen. Nadat u de retournering heeft aangemeld, heeft u 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen.

U kunt onbeschadigde artikelen gratis retourneren als:

  • U het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 30 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
  • Het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de zo origineel mogelijke verpakking is. Belangrijk is dat alle accessoires, gebruiksaanwijzingen en boekjes in de doos zitten.
  • Het artikel licht gebruikt is (er is niet veel mee geperst, gemaald of geblend).
  • Indien het product niet schoon geretourneerd wordt, niet compleet of het product niet meer kan worden doorverkocht zal 75% van het aankoopbedrag worden terug gestort aan de klant.

Na ontvangst van de retourzending zal Hurom Benelux de aankoopprijs en de eventuele verzendkosten van het product vergoeden. Het retourbedrag zal door Hurom Benelux zo spoedig mogelijk teruggestort worden op het bankrekeningnummer van de koper, uiterlijk binnen 14 dagen na het aanmelden van de retournering. Deze termijn start op het moment dat de consument het artikel terugstuurt.

Let op: De eventuele verzekerkosten voor deze retourzending zijn voor rekening van de koper. Voor enige schade die bij terugzending aan de verpakking of aan het product zijn ontstaan is Hurom Benelux nimmer aansprakelijk.

Er wordt niet teruggenomen of geruild indien:

  • U zelf heeft getracht een gebrek te herstellen
  • U de gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd
Klachten?
Heeft uw opmerkingen of klachten over de producten of service van Hurom Benelux neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail of ons contact formulier. Hurom Benelux zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om u een oplossing te bieden, en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op de klacht reageren.

Contact (4)

Contactgegevens
Bezoekadres
Hurom Benelux
Kobaltstraat 2a
1411 AM Naarden
Postadres
Hurom Benelux
Postbus 5802
1410 GA Naarden
09:00 – 17:00
Bedrijfsgegevens?
KvK-nummer: 32055825
BTW-identificatienummer: NL8024.64.427.B01